IT support

DataBox service and technical support provides delivery, installation, maintenance, servicing of personal computers, servers, printers and multifunction devices, related peripheral network devices, servers, and storage of data, as well as the creation and execution of entire projects and systems.

DataBox is able to provide quality and timely service to service and technical support for a wide range of information and communication equipment.

Kontaktirajte nas

Osnovno održavanje 8x5:

  • reaktivno održavanje, na zahtjev korisnika,
  • provjera LED statusa (statusa rada) i očitanje display-a predmetne opreme,
  • prespajanje kabela i
  • ponovno pokretanje (restart) opreme, power off/on.

Napredno održavanje 24x7 dodatno sadrži i sljedeće:

  • pro-aktivni nadzor predmetne opreme i dijagnostika smetnji
  • praćenje trendova, optimizacija kapaciteta
  • pregled i analiza logova
  • mjesečno izvještavanje

Napredno održavanje 24x7 s naplatom na mjesečnoj razini ugovara se posebno obzirom na vrstu i specifikaciju opreme koja je predmet održavanja.

Održavanje na zahtjev 24x7

Održavanje se u ovom slučaju naplaćuje po intervenciji, s obzirom na specifikaciju zahtjeva i obujam posla.

Nadzor i održavanje
NOC

Osnovno održavanje (8x5)

1U-10U, do 5 zahtjeva mjesečno

20U+, do 10 zahtjeva mjesečno

*Ograničenje na broj zahtjeva/intervencija je radi zaštite od zlouporabe, razumni zahtjevi se neće dodatno naplaćivati

Napredno održavanje (24x7x4)

Pro-aktivni nadzor opreme i dijagnostika smetnji

*Održavanje s naplatom na mjesečnoj razini, ugovara se posebno s obzirom na vrstu opreme koja je predmet održavanja

Održavanje na zahtjev (24x7)

Svi poslovi na predmetnoj opremi

*održavanje se naplaćuje po intervenciji, s obzirom na specifikaciju zahtjeva

Obratite nam se za više detalja o usluzi nadzora i održavanja sustava računalne infrastrukture.

Who we are?
About us

Contact us
Contact