Nadzor i održavanje

Bilo da je Vaša računalna (IT) oprema pohranjena na Vašoj lokaciji ili u DataBox podatkovnom centru prepustite stručnjacima DataBoxa brigu o istoj.

Uslugu se ugovara na potpuno individualnoj razini, ovisno o specifičnim potrebama klijenta. Osnovna podjela po režimima ugovaranja ove usluge je slijedeća:

Kontaktirajte nas

Osnovno održavanje 8x5:

  • reaktivno održavanje, na zahtjev korisnika,
  • provjera LED statusa (statusa rada) i očitanje display-a predmetne opreme,
  • prespajanje kabela i
  • ponovno pokretanje (restart) opreme, power off/on.

Napredno održavanje 24x7 dodatno sadrži i sljedeće:

  • pro-aktivni nadzor predmetne opreme i dijagnostika smetnji
  • praćenje trendova, optimizacija kapaciteta
  • pregled i analiza logova
  • mjesečno izvještavanje

Napredno održavanje 24x7 s naplatom na mjesečnoj razini ugovara se posebno obzirom na vrstu i specifikaciju opreme koja je predmet održavanja.

Održavanje na zahtjev 24x7

Održavanje se u ovom slučaju naplaćuje po intervenciji, s obzirom na specifikaciju zahtjeva i obujam posla.

Nadzor i održavanje
NOC

Osnovno održavanje (8x5)

1U-10U, do 5 zahtjeva mjesečno

20U+, do 10 zahtjeva mjesečno

*Ograničenje na broj zahtjeva/intervencija je radi zaštite od zlouporabe, razumni zahtjevi se neće dodatno naplaćivati

Napredno održavanje (24x7x4)

Pro-aktivni nadzor opreme i dijagnostika smetnji

*Održavanje s naplatom na mjesečnoj razini, ugovara se posebno s obzirom na vrstu opreme koja je predmet održavanja

Održavanje na zahtjev (24x7)

Svi poslovi na predmetnoj opremi

*održavanje se naplaćuje po intervenciji, s obzirom na specifikaciju zahtjeva

Obratite nam se za više detalja o usluzi nadzora i održavanja sustava računalne infrastrukture.

Tko smo?
About us

Kontaktiraj nas
Contact